Як зробити замовлення? Шановні підприємці для перегляду оптових цін і оформлення замовлення
вам ОБОВ'ЯЗКОВО треба зареєструватися на нашому сайті.
Мінімальна сума замовлення складає 1500 грн. З першого ж Вашого дзвінка в нашу компанію, з Вами працює персональний менеджер, який буде в подальшому Вашим помічником і координатором у всіх питаннях нашої спільної діяльності. Також менеджер може допомогти у формуванні замовлень з урахуванням особливостей саме Вашого регіону і підприємства. Він же, за вашим бажанням, буде інформувати Вас про новинки в нашому асортименті. Далі, можливі наступні варіанти для оформлення замовлення: Вибір товару здійснюється в торговому залі спільно з менеджером-консультантом; Ознайомившись з оптовими цінами і відправивши заявку по е-мейлу або в телефонному режимі з менеджером; За допомогою нашого сайту, на якому Ви зараз перебуваєте.
Далі, можливі наступні варіанти для оформлення замовлення: 1. Вибір товару здійснюється в торговому залі спільно з менеджером-консультантом;
2. Ознайомившись з оптовими цінами і відправивши заявку по е-мейлу або в телефонному режимі з менеджером;
3. За допомогою нашого сайту, на якому Ви зараз перебуваєте.
Для того щоб подивитися оптові ціни і зробити замовлення, вам необхідно зареєструватися на сайті. Після реєстрації адміністратор відкриє вам доступ і на Вашу електронну пошту прийде лист про активацію. Ви зареєстровані. Кожен раз коли заходите на сайт вводьте свій логін і пароль, і ви можете робити Ваше замовлення.
У разі, якщо Вам зручніше отримати товар з нашої БЕЗКОШТОВНОЇ доставкою, то Ваш менеджер оформить для Вас необхідні документи, а Вам залишиться тільки отримати товар в обумовлений час.
Наші ціни і умови роботи завжди можуть бути змінені пропорційно нашій взаємній довірі, надійності наших ділових відносин з Вами і Вашою компанією.
Додаткова інформація: 1.Тим, хто має свої інтернет магазини і хоче розширюватися;
2.Тим, хто розміщує товари на дошках оголошень (ОЛХ, Клумба, KidStaff і ін.);
3.Тим, хто продає товари через соцмережі (Facebook, Instagram і ін.).
Наші переваги:
-Даємо посилання в форматі YML для автоматичного вивантаження товарів
-Можливість скачування фото наших товарів з сайту без логотипів
-Наявність товару на сайті оновлюється щодня
-Актуальні ціни
-Максимально швидка відправка товару
-Відправка товару безпосередньо Вашому клієнту з нашого складу від Вашого імені.
-Ми не вкладаємо рекламу свого інтернет-магазину вашому покупцеві, тому ви маєте можливість рекламувати свій магазин.
Умови співпраці: 1. Потрібно зареєструватися на нашому сайті як партнер. Для цього потрібно перейти в розділ «Реєстрація», заповнити всі необхідні поля. У графі «Мета покупки» поставити позначку «Партнер». Після реєстрації - доступ відкритий!
2. При оформленні замовлення вказуйте дані Вашого клієнта! Додати додаткові відомості можливо в графі «Коментарі».
3. Оплата по системі 100 відсоткової передоплати на карту "ПриватБанк". 4. Терміни відправки залежать від часу оформлення та оплати замовлення (від 1 до 3 робочих днів). 5. Доставка здійснюється з нашого складу за Ваш рахунок. 6. При оформленні товару для відправки перевізниками товар страхується на всю суму замовлення! 7. Обмін / повернення товару за Ваш рахунок.Усі інші подробиці Ви можете дізнатися у нашого менеджера за тел: (050) 133 - 97 - 09 Ми будемо раді бачити Вас серед наших клієнтів!
Приємних покупок!